Bua Dekor
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Interiør til hus og hytte

TIPS TIL BORDDEKKING

Her er noen tips til borddekking til bryllup, konfirmasjoner, barnedåp/navnedag og bursdager!

Vakkert og nostalgisk kaffe- og middagsservise. Dette serviset passer i alle anledninger! Her har vi hengt på et sinkhjerte som bordkort.

Trykk HER for servise, sinkhjerte, servietter.

Her er det duket for en kaffekopp, passer fint til bryllip! Legg merke til den enkle bordpynten, to roser sammen med litt grønt er satt i et sølvhjerte med perler. Enkelt, men veldig dekorativt! Telysestaker i samme serie, er prikken over i'en! Her har vi brukt små hvite vaser til blomstene.

Hjerte: Grip dagen, servietter.

Bordpynt på dåpsdagen/navnedagen? Eller bursdagsselskap?

Populært til Prinsesser og Prinser :-)

Søte 'vindmøller' i rosa og lyseblå. Kan godt brukes som bordkort, stående i et glass eller bare legge det på asjetten som vi har gjort. Her har vi brukt serviset med strikkemønster!

Ikke så mye som skal til for at det blir spennende.. Et hjerte med treperler pynter opp! Krus fra Madame finner du HER

Hjerte-lysfat i sølv og hjerte-gråstein med teksten 'glad i deg'! Kubbelyset har fått SOMMERFUGL-PYNT..

Lite krydderglass som vi her har fylt med drops, en hilsen til brudepiken ;-)

Romantisk kaffeservise, her finnes det stettfat, hjertefat, kaffeboks og teboks i samme serie! Nydelig! Koselig med en serviettring som det står 'Kjærlighet' på også.

Kaffekopp i turkis, kubbelys i turkis som her er pyntet med 'perler på en snor'. Lysfat i 'antikk sølv'. Her er det laget et bordkort med en sommerfugl

HÅPER DU FIKK NOEN TIPS TIL BORDPYNT OG BLE INSPIRERT!

Å pynte er jo så morsomt og planleggingen er halve gleden! Lykke til! :-)