Bua Dekor
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Interiør til hus og hytte

TenderFlame

En verdensnyhet for alle som ønsker seg kosen og gleden med levende flammer, men som ikke vil føle uro eller ubehag når det brenner. For at drivstoffet skal antenne må veken varmes opp til over 105 grader – noe du gjør på et blunk med en vanlig lighter. SteelWick fuel er så trygt at du kan fylle på mens det brenner.👍🏻✨

Liten LILLY bordpeis, som brenner i ca 7 timer. Brenner fint og varmer litt også!

KUN 149,- KJØP HER

For at bordpeisen skal virke må du KUN bruke dette drivstoffet,

ikke lampeolje eller rødsprit!!!

KJØPES HER

Svart, LILLY bordpeis. KUN 149,-

HUSK TENDERFUEL DRIVSTOFF! ANNEN DRIVSTOFF FUNGERER IKKE!

DRIVSTOFF KJØPES HER

Hvordan fungerer peisene? SE DENNE VIDEOEN

Se video av LILLY bordpeis: https://youtu.be/XED66tTTXq8

BORDPEIS CAFÈ! 999,- KJØPES HER

HUSK DRIVSTOFF! BARE TENDERFUEL SOM VIRKER PÅ DISSE PEISENE! TENDERFUEL FINNER DU HER

TENDERFLAME TULIP, STOR! Nydelig bordpeis! 799,-  KJØPES HER

HUSK DRIVSTOFF! KUN TENDERFUEL SOM VIRKER PÅ DISSE PEISENE! DRIVSTOFF KJØPER DU HER!

SE DENNE VIDEOEN SOM VISER TULIP PEIS!

Moderne peis med innsyn fra tre sider som er en ideell løsning for alle leiligheter uten pipe. Stramt utrykk med tofarget chasis som passer i moderne hjem. Peisen har et flott flammebilde og skaper en god og lun stemning. Laget i pulverlakkert stål, som er lakkert i sort brennkammer.

UTROLIG FIN PEIS SOM DU MONTERER PÅ NOEN MINUTTER. TRENGER IKKE PIPE, KUN TENDERFUEL HER OGSÅ! PEISEN KJØPER DU HOS OSS HER

HUSK Å KJØPE DRIVSTOFF MED DET SAMME! Det er bare tenderfuel som virker på alle peisene her!!!!

LITEN VIDEOSNUTT AV THERESE JOHAUG OG TENDERFLAME